Zoeken in dit blog

zondag 18 oktober 2020

Kritiek op coronabeleid wordt steeds vaker huis aan huis verspreid.

 Bij duizenden mensen vielen de afgelopen maanden folders en bladen op de mat waarin officiële informatie over corona wordt betwist. Kritische geluiden en complottheorieën vinden al langer hun weg naar alternatieve online-media, maar de oplage van de nieuwe papieren initiatieven lijkt groter dan ooit.[link


Zo telde de mei-editie van De Andere Krant 500.000 exemplaren. En zegt het nieuwe magazine Gezond Verstand 1 miljoen exemplaren van de eerste editie te hebben verspreid.


Er moet een nieuw gidstekstje komen, heb jij daar tijd voor Arjen? Wat moet er dan in staan? Gewoon weer: Zondag met Lubach, zo goed als nieuws. Stuur gewoon deze chat door! Oké man, ga ik doen. Over de complotwereld klik hier--> Er moet een nieuw gidstekstje komen, heb jij daar tijd voor Arjen? Wat moet er dan in staan? Gewoon weer: Zondag met Lubach, zo goed als nieuws. Stuur gewoon deze chat door! Oké man, ga ik doen. Over de complotwereld klik hier--> Coronapatiënt Egbert keek de dood in de ogen: 'Nooit verwacht mijn gezin terug te zien' Twee weken geleden sprak RTL Nieuws op de intensive care van het ziekenhuis in Dordrecht met coronapatiënt Egbert (57). Kort daarna werd hij in slaap gebracht. De reportage leidde tot veel bezorgde reacties bij kijkers. Nu is Egbert gelukkig weer aanspreekbaar. "Het enige wat ik weet: ik ben 20 kilo afgevallen." Bekijk de video-->

Geen opmerkingen:

Een reactie posten